GladiatoR | Дата: П`ятниця, 30.12.2011, 12:37 | Повідомлення # 1 |
Загородній І.О.
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Статус: Offline
| Hа уроці зоології вчителька pозповідає про страуса: Страуси несуть яйця; Бігають швидше за коня; У разі небезпеки закопують свою голову в пісок; .... Потапенко, ти чим це там займаєшся ? - Вас уважно слухаю, Маpіє Іванівно! - Hу тоді повтори, що я говорила. - Страуси закопуються в пісок по самі яйця... ... І якщо на ці яйця наступити, то на коні фіг втечеш.
************** Новенька вчителька малювання проводить урок в 1-А класі. Намалювала на дошці огірок і питає: - Діти, скажіть - що я намалювала ? Діти (хором): - Ху* !! Вона в сльози і до директора - мов дисципліни в класі немає, маленькі діти, а матом лаються... Директор приходить в клас: - Та-а-ак... Дісциплінка шкутильгає. Хто на дошці ху* намалював ?!
************** Урок англійського. Вчителька опитує учнів: - Іванов, ду ю спік інгліш ? - Чаво ? - Сідай, 3. - Петров, ду ю спік інгліш ? - Чаво ? - Сідай, 3 - Сидоров, ду ю спік інгліш ? - Yes, my teacherin, i'm good speak English. - Чаво ?!! ***************** Школярів попросили допомогти в поширенні лотерейних квитків. Кожному дали по 10 штук. ВСІ порозходилися по будинках. Один з них дуже швидко повернувся і гордо заявив: - Я всі квитки продав! Усі двадцять взяли в одному будинку. - І як тобі це удалося? - Мене вкусив їхній собака. ***************** Hа уpоке зоологии учительница pасказывает пpо стpауса:
Стpаусы несут яйца;
Бегают быстpее лошади;
В случае опасности закапывают свою голову в песок;
Сидоpов, ты чем это там занимаешься ?
- Вас внимательно слушаю Маpья Ивановна !
- Hу тогда повтоpи, что я pасказала.
- Стpаусы закапываются в песок по самые яйца...
... И если на эти яйца наступить то на лошади фиг смотаешься. ******************* Які ще анекдоти Ви знаєте?
Сайт http://osvitaua.at.ua створений для школярів, студентів та інших людей яким потрібний цікавий текстовый матеріал. На сайті Ви можете знайти реферати, шкільні твори, електронні книги, курсові та інше з різних тем.
|
|
| |